Gastronómia

A Pernod Ricard, svetová dvojka v alkoholických nápojoch, potrebuje, aby ľudia viac chodili do baru. Smajlík. Preto vyzýva: Bavte sa viac so svojimi priateľmi pri poháriku! Buďte konvivialista!

Na brnianskom výstavisku sa uskutočnila každoročná medzinárodná prehliadka ponuky turistického odvetvia. Zastúpené bolo aj Slovensko, obľúbený cieľ susedov z ČR.

V najväčšom nákupnom centre na Slovensku otvárajú jednu z najmodernejších gastronomických zón v Európe.

Reťazec u nás otvoril prvú prevádzku a do roka plánuje ešte najmenej päť. Zverejnil pritom žartovné videá s motívom rozlúčky zákazníka s doteraz dominantnou značkou.

Koniec leta a začiatok jesene sú obľúbeným obdobím na návštevu kúpeľov. Počasie je príjemné, ľudí netrápia horúčavy a na promenádach ich čakajú rôzne programy a festivaly.

Nemecká centrála pre turizmus DZT zameriava v roku 2018 svoje marketingové aktivity na tematickú kampaň „Culinary Germany“.

Keď pred tromi desiatkami rokov japonská spoločnosť Asahi uviedla na trh prvý rad pivných noviniek, netušila, že práve vznikla legenda.

Takáto kontroverzná prezentácia v histórii odborných konferencií asi nebola. Oobah Butler rozprával o prevádzkovaní reštaurácie – síce fiktívnej, ale zato s výborným ratingom.

V podhradí devínskeho brala stojí architektonicky zaujímavý hotel. Jeho majiteľ poskytol rozhovor časopisu Goodwill pod podmienkou anonymity.

Sezónna edícia pivného špeciálu vyniká bohatšou a výraznejšou arómou ušľachtilého žateckého chmeľu a vyváženou chuťou.

Strana 1 z 3

Partneri

fintech blackmarketingovoeducationliga proti rakovinegebruder weisswustenrotSOPKKK blue1